Privacy Policy

De Gezonde Lekkernij en uw privacy

De Gezonde Lekkernij wil inzetten op de bescherming van de persoonsgegevens volgens de richtlijnen uitgewerkt in de GDPR (General Data Protection Regulation) of de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) volgens de Europese verordening 2016/679 die geldt vanaf 25 mei 2018.

Wij, bij De Gezonde Lekkernij, houden van onze privacy.  Daarom behandelen we de persoonlijke informatie die je ons verschaft, uiterst vertrouwelijk! Wij gebruiken jouw gegevens om bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming.

De Gezonde Lekkernij verkoopt jouw gegevens niet.
De Gezonde Lekkernij zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die betrokken zijn bij het uitvoeren van jouw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Welke persoonsgegevens verwerken wij?

Wij doen onze uiterste best om jouw persoonsgegevens te beschermen.  Om je bestelling goed te laten verlopen, hebben wij natuurlijk je persoonlijke gegevens nodig. Die slaan wij ook op. Dit doen we in een beveiligde database en daar blijven je gegevens ook zitten. Wij geven je informatie nooit door aan derden voor commerciële doeleinden.

De Gezonde Lekkernij gebruikt jouw gegevens om de volgende diensten te kunnen bieden:

Als je een bestelling plaatst, hebben we jouw naam, e-mailadres, afleveradres, facuratiegegevens en betaalgegevens nodig om je bestelling uit te voeren. Dit zijn de gegevens die we van je vragen als je een bestelling plaatst:

Voor- en achternaamWe willen namelijk heel graag weten bij wie we het pakketje moeten bezorgen. Zo vermijden we dat je huisgenoten er met jouw bestelling vandoor gaan.
Adres en woonplaatsOm je bestelling op de goede plek te bezorgen hebben de postmannen-en vrouwen van DPD en onze andere logistieke partners.
TelefoonnummerMocht er iets verkeerd lopen met de bestelling of bezorging, dan kunnen we je telefonisch heel snel op de hoogte brengen en het eventuele probleem oplossen. We willen je namelijk graag tevreden houden als goede klant.
BetaalgegevensAls je je bestelling betaalt, dan gebeurt dit altijd in een beveiligde betaalomgeving. Je gegevens worden dan vanuit onze beveiligde omgeving rechtstreeks naar onze betalingsproviders (CCV en PayPal) gestuurd. Deze betalingsproviders voeren onze betalingen uit.
IP-adresShoppen op internet is normaal gezien vrij anoniem. Maar we kunnen je toch herkennen aan je IP-adres. Zo onthouden we je voorkeuren en kunnen we een passend advies geven. Ook voorkomen we op deze manier dat iemand anders gebruik kan maken van je account.
E-mailadresPer e-mail ontvang je je bestelbevestiging, betaalbevestiging en Track & Trace code. Als jij ons mailt, dan mailen wij je terug. Nieuwsbrieven verzenden we je ook per e-mail, tenminste als je daarvoor je toestemming hebt gegeven. Wil je geen nieuwsbrieven meer ontvangen, dan kun je je uitschrijven via de link onderaan de nieuwsbrief.
FacturatiegegevensIndien je graag een factuur wenst, hebben we nog bijkomende informatie nodig zoals btw-nummer ed.

Verder gebruiken we jouw gegevens voor het volgende:

KlantenserviceJe kunt onze klantenservice bereiken per telefoon, mail en via sociale media.
AccountAls je een account bij De Gezonde Lekkernij aanmaakt, dan hoef je bij een volgende bestelling niet opnieuw je gegevens in te voeren. Deze worden opgeslagen in je account. In je account staan je persoonsgegevens: voor- en achternaam, aflever- en factuuradres, e-mailadres, telefoonnummer en inloggegevens. Je kunt ook zien wat je eerder hebt besteld.
NieuwsbrievenAls je op de hoogte wilt blijven van onze aanbiedingen, dan kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Hiervoor kijken we (soms ook) naar wat je eerder hebt besteld. Wil je geen nieuwsbrieven meer ontvangen? Je kunt je uitschrijven via de link onderaan de nieuwsbrief.
ReviewsLees jij ook graag reviews voor je iets koopt? Met jouw review kun je andere kopers helpen. Als je een review schrijft, dan wordt deze zichtbaar op de website en komt hij in je account te staan.
VerbeteringWij streven naar een continue verbetering van onze producten en diensten. Daarom analyseren we je bezoekjes op onze website en zien we ook welke activiteiten daarbinnen plaatsvinden: bekijk je een product, doe je het in je winkelmand, klik je op links in de blogs, enzovoort. Wij gaan heel voorzichtig met deze gegevens om, zodat derden ze nooit kunnen inzien. Als een andere partij voor ons de gegevens analyseert, dan houden zij zich ook aan de opgelegde privacyregels.
ActiesAls je meedoet aan een winactie, dan willen we je je prijs natuurlijk ook kunnen toesturen! Als je je naam en e-mailadres achterlaat, dan kunnen we je contacteren en vragen om je adres. We gebruiken je gegevens ook om te zien hoe succesvol onze acties zijn. Op die manier kunnen we ze steeds leuker en steeds beter bij jou passend maken.
Advies op maatBij De Gezonde Lekkernij staat de klant op de eerste plaats. Als je onze webshop bezoekt, een bestelling plaatst of iets liket op sociale media, dan onthouden we waar je naar hebt gekeken via cookies (zie meer bij ‘Cookies’). Zo kan het voorkomen dat je op Facebook een advertentie ziet met het product wat jij hebt bekeken.
FraudepreventieElkaar vertrouwen gebeurt in de ideale wereld. Helaas is dit niet steeds de realiteit. Als er gegronde vermoedens zijn van fraude, dan moeten we klantgegevens gebruiken om dit te onderzoeken. En bij heel verdacht gedrag moeten we deze gegevens ook doorgeven aan bepaalde overheidsinstanties.

Wil je je persoonsgegevens bekijken of wijzigen? Dit kan via je persoonlijke account.

Wil je je gegevens laten verwijderen? Contacteer ons dan best even per mail of telefoon. Dan helpen we je met plezier verder!

Cookies
Om het winkelen bij De Gezonde Lekkernij zo aangenaam mogelijk te maken, slaan wij met jouw toestemming jouw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot jouw bestelling en het gebruik van onze diensten op.

Cookies zijn kleine stukjes informatie die door je browser worden opgeslagen op je computer. De Gezonde Lekkernij gebruikt cookies om je te herkennen bij een volgend bezoek. Zo hoef je niet steeds dezelfde informatie in te voeren als je terugkeert naar onze shop. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies bevatten informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. Als je onze website bezoekt, dan worden deze cookies gebruikt. We krijgen door cookies namelijk een beter inzicht in hoe jij onze shop gebruikt, hoe we deze beter en ook klantvriendelijker kunnen maken. En eerlijk is eerlijk: we gebruiken cookies ook voor marketingdoeleinden.

Cookies accepteren

Om maximaal gebruik te kunnen maken van onze site , dien je cookies accepteren. Je kan dit doen door de cookiemelding bij het eerste bezoek te accepteren. Als alternatief kan je gewoon doorgaan met surfen op onze site. Beide worden gezien als een aanvaarding van het gebruik van cookies.

Indien je nog vragen mocht hebben over onze Privacy Policy, dan kun je ons een bericht sturen. In geval van wijziging van onze Privacy Policy, dan vindt je op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Dit privacy- en cookiebeleid is het laatst gewijzigd op: 7 augustus 2019.

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als je vragen hebt over dit privacybeleid, kun je contact met ons opnemen:

De Gezonde Lekkernij

Bergpad 43

2275 Wechelderzande

info@degezondelekkernij.be

Verzenden & retourneren

Betreft de bezorging van je online aankopen bij De Gezonde Lekkernij

  • Wij bezorgen onze producten in heel België en Nederland. Voor de andere landen beperken we ons tot de landen van de Europese Zone, maar dit is steeds op aanvraag.
  • Bestellingen worden bezorgd via DPD op maandag t/m vrijdag.
  • Leveringstermijn: Wij zorgen dat jouw pakje binnen de 2 werkdagen de post op gaat.
  • Bestellingen worden steeds in 1 geheel verzonden. Een bestelling zal dus nooit opgesplitst worden. Als er een stockbreuk is, zal je bestelling pas verzonden worden als de bestelling volledig is.  Hetzelfde geldt bij een bestelling van koffie waarbij er slechts 1 keer per week koffie gebrand wordt.
  • Je kan natuurlijk ook steeds je pakketje oppikken in de winkel. Dit kan steeds op dinsdag tussen 17 – 21u.
  • Leveringskosten:
    • ​Voor leveringen in België: voor elke bestelling vanaf 60 euro is de levering gratis. Anders rekenen wij 5,98 euro leveringskosten aan.
    •  
    • Voor leveringen in België bij een afhaalpunt, rekenen wij 4,65 euro leveringskosten aan.
    • Voor leveringen in andere landen van Europa: Contacteer ons om te weten wat de verzendkosten zijn.
    • Indien je kiest voor het oppikken van je pakket in de winkel, dan rekenen we geen leveringskosten aan.

Voor leveringen binnen België, Nederland en de rest van Europa wordt gebruik gemaakt van de diensten van DPD die zelf de bezorgroutes en bezorgtijden bepalen. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.